Najczęściej zadawane pytania
TARGI
Co wchodzi w skład stoiska?
Przestrzeń wystawiennicza to puste miejsce w całości do zagospodarowania według własnych potrzeb i upodobań zachowując walory estetyczne. Istnieje możliwość dodatkowego wykupienia elementów wyposażenia jak stoły, krzesła, wykładzina, podłączenie do prądu oraz oświetlenie.
Czy istnieje możliwość wcześniejszego wysłania materiałów kurierem?
Istnieje, ale nie we wszystkich halach – konieczny kontakt bezpośrednio z halą.
Czy możliwy jest udział w targach jeśli nie mam założonej działalności gospodarczej?
Tak, jeśli jeszcze nie zostały dopełnione formalności związane z założeniem firmy, a specyfikacja działalności odpowiada charakterowi wydarzenia możemy wystawić fakturę na osobę prywatną.
Jak przygotować się do targów aby zmaksymalizować inwestycję?
Targi są doskonałą okazją do zaprezentowania swojej firmy nowym klientom, poznaniu potencjalnych kontrahentów oraz zdobyciem kontaktów. Wykorzystaj w tym celu wszystkie swoje kanały dystrybucji informacji – newsletter, strona www, fanpage, instagram – do powiadomienia, że Twoja firma będzie się na targach wystawiać. Zadbaj o oryginalność, a także estetykę stoiska. Nieodłączną częścią stoiska są osoby znajdujące się na nim – ważne jest więc, aby były komunikatywne i umiejące nawiązać kontakt z potencjalnym klientem. Zapoznaj się z listą wystawców – może są wśród nich potencjalni partnerzy lub klienci i może warto umówić się z nimi na spotkanie. Nie zapomnijcie też o odpowiedniej ilości wizytówek.
Czy na hali dostępne będzie wi-fi?
Na każdej hali dostępne jest wi-fi, zachęcamy jednak do korzystania z własnego hotspotu.
W jakich godzinach trwa wydarzenie?
Codziennie w godzinach 10-17 targi jednodniowe, i 11-19, kiedy targi połączone są z Targami Rzeczy Ładnych.
Czy można wziąć udział w jeden dzień na dwudniowym wydarzeniu?
Nie ma takiej możliwości.
Czy będzie dodatkowy dzień montażowy?
TAK, Stoisko można rozstawiać w dzień montażowy, czyli dzień przed wydarzeniem w godzinach ogłoszonych na tydzień przed targami, oraz w dzień Targów zazwyczaj około 3 godziny przed targami.
Do kogo należy się zgłosić po wejściu na halę?
Podejdź do Pracownika organizacyjnego – udzieli Ci wskazówek dotyczących Twojego dalszego postępowania, a następnie wskaże lokalizację stoiska.
Czy otrzymam identyfikator?
Podczas targów jednodniowych nie ma identyfikatorów, na targach dwudniowych – TAK.
Czy zamówione wyposażenie stoiska będzie gotowe na stoisku w dniu montażu?
Z kim kontaktować się w razie problemu z wyposażeniem stoiska lub innymi kwestiami?
Czy parking dla wystawców jest płatny?
Czy można rozdawać ulotki na terenie hali?
Jedynie na terenie własnego stoika.
W jakich godzinach możliwy będzie demontaż stoiska?
Po Targach.
Pamiętaj o nawiązaniu kontaktu z tymi którzy odwiedzili Twoje stoisko – mailing w podziękowaniu za odwiedziny oraz zaproszenie do współpracy.
Nie zapomnij o zaplanowaniu kolejnych.
Problem z rejestracją – w sytuacji kiedy nie można przejść formularza zgłoszeniowego?
Najczęstsze błędy przy wypełnianiu formularza: – link do FB i www powinien być skopiowany wraz z http, – w nazwie firmy powinno być nie więcej niż 50 znaków (jeśli tak, proszę o wpisanie skróconej nazwy), – link do FB i www powinien być skopiowany wraz z https, – żadnych myślników oraz przerw w NIPie, – zdjęcie oraz logo – jak najmniejsze pliki.
Czym różni się strefa PREMIUM od STANDARD?
Strefa premium obejmuje stoiska zlokalizowane w kilku pierwszych rzędach od wejścia głównego, strefa standard to dalsze rzędy.
Jaka jest różnica w cenie za strefę premium vs strefa standard?
Cena za stoisko nie różni się, jedynym dodatkowym wymogiem w strefie premium jest wykupienie reklamy w magazynie mamaville (minimum 1/3 strony).
Czy w targach mogą brać udział tylko polscy producenci?
Do udziału w targach mamaville zapraszamy również zagranicznych producentów oraz dystrybutorów jakościowych produktów.
Czy istnieje możliwość rejestracji na targi drogą mejlową?
Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą telefoniczną ani mejlową. Wypełnienie formularza jest jednoznaczne z zawarciem umowy, należy więc każdorazowo odesłać wypełniony formularz.
Czy mogę wziąć udział w dwóch edycjach targów – każdorazowo wypełniając formularz?
Należy dokonać zgłoszenia na każdą edycję osobno i odesłać wypełniony formularz.
Miałam zarezerwowane miejsce w koszyku, ale teraz to miejsce jest zajęte przez innego wystawcę?
Miejsce w koszyku nie gwarantuje rezerwacji – należy przejść cały proces do końca, aby zagwarantować sobie miejsce.
Czy istnieje możliwość rabatu przy udziale w kilku edycjach?
Nie uwzględniamy rabatów.
Na jakiej podstawie wybierani są wystawcy?
Targi są skierowane do kobiet w ciąży oraz małych dzieci, dlatego dobór wystawców podlega selekcji, bazując na różnorodności oraz jakości produktów i usług zorientowanych na tę grupę docelową. Chcemy, aby klienci mieli możliwość zapoznania się z możliwie najszerszym asortymentem, a sprzedawcy mieli jak najwyższą sprzedaż. Dobieramy marki tak, aby klienci mieli jak największy wybór.
Czy można zamienić już wykupione stoisko na inne?
Administrator może dokonać zmiany stoiska na inne, jeśli jest wolne. Jeśli nie, należy zapisać prośbę w tabelce i zamienić, jeśli się zwolni. W przypadku dodatkowego kosztu będzie wystawiona nowa FV. Jeśli stoisko ma być mniejsze, nadwyżka kosztów będzie przeniesiona na inne targi.
Czy można zaktualizować dane w zgłoszeniu?
Prośba o przesłanie mejla ze zmianami – aktualizacja jest możliwa jedynie przez organizatora.
Czy istnieje możliwość rozdawania ulotek na targach?
Wystawcy mają taką możliwość, ale jedynie w ramach swoich stoisk. Jeśli nie jesteś wystawcą, polecamy wykupienie reklamy w magazynie Mamaville, który jest kolportowany na terenie wszystkich targów Mamaville. Nie ma możliwości osobnego kolportażu ulotek.
Kiedy rozpoczyna się nabór na poszczególne edycje?
Formularze zgłoszeń publikowane są z około 3-miesięcznym wyprzedzeniem, a zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
Czy można dokupić dodatkowe wyposażenie?
Przyjmujemy zgłoszenia na dodatkowe wyposażenie do tygodnia przed targami.
Jeśli wszystkie miejsca są zajęte, czy istnieje lista rezerwowa?
Tak, czasami niektórzy wystawcy zmuszeni są zrezygnować. Wówczas kontaktujemy się z wystawcami z listy rezerwowej. Aby zostać umieszczonym na liście rezerwowej, prosimy o przesłanie mejla z nazwą marki, miastem targów, wielkością stoiska oraz informacją do kiedy najpóźniej możemy się kontaktować w razie zwolnienia miejsca.
MAGAZYN
Czy istnieje możliwość wykupienia reklamy w magazynie, nie uczestnicząc w targach?
Tak.
Czy można dokonać zmiany wykupionej reklamy w magazynie?
Tak, należy to wcześniej skonsultować z osobą odpowiedzialną za magazyn, aby upewnić się, czy nie jest za późno.
Czy reklamę należy wykupić przy okazji każdej edycji targów?
Magazyn wydawany jest 2 razy w roku – edycja wiosenna oraz jesienna. Każda edycja magazynu jest kolportowana na wszystkich edycjach targów w miastach, w których targi się odbywają.
Promocja i Reklama
FV i Proformy
Otrzymaliśmy informację z systemu, że została wystawiona FV, jednak nie otrzymaliśmy mejla z załącznikiem.
Proszę sprawdzić w spamie – czasami mejle z FV trafiają tam ze względu na załącznik.